Salah rupanya aku selama ni..baru ku tauu..

Alahai..selama ni acik kopek manggis cara salah rupanya. Patut la sampai terkena baju air purple dari kulit dia tu. Lepas tu makan macam renyah je..salah cara rupa nya. Hehehehehe..tak pe..dah memang salah..ngaku je..

Masa mengandung anak acik dulu, acik belasah sorang manggis 3kg. Tu bukan makan namanye, mentekedarah tu bahasa kasar nye..hehehehe..tu citer dulu..malu aaahh.. sekarang, tengok manggis pun tak berapa hengen laaa..lagi la dengan harge yang mahal sekarang ni..

Ok kengkawan..marilah kita tengok gambar2 macam mana cara betul kopek manggis. Lepas ni boleh makan betul, tak yah renyah2.


Baii dulu..muaaahss.

1 komentar:

NaniE said...

TERLIUR NYE NENGOK MANGGIS NIH..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Back to Top